Weer op Nederlandse bodem

11 september 2013 - Haarlem, Nederland

Lieve allemaal,

Gister nog met Joep door KL gelopen, oa Medeka Square gezien en de Chinese en Indiase wijk. Vanmorgen ben ik om 6.45 op Schiphol aangekomen en werd ik welkom geheten door Tineke en Marieke, hoe gezellig. Samen met hun en Toos ontbeten bij Carla en de eerste belevenissen kunnen vertellen. Momenteel probeer ik de jetlag te onderdrukken.  Ik spring zo maar eens op mijn fiets en ga eerst maar eens kaas halen.....

Nogmaals hartelijk dank voor alle lieve en gezellige reacties. Ik kan op een onwijs gave, intensieve, mooie vakantie terugkijken en heb jullie graag mee willen laten genieten van mijn avonturen.

Liefs Moos

1. Hetty:
    11 september 2013
    Welkom thuis. Ben benieuwd naar je verhalen en vele foto's
  2. Simone de Meij:
    11 september 2013
    Welkom thuis Moos! Heel leuk dat we je reis hebben kunnen volgen via je blog. Is leuk dat we al foto's hebben gezien en hebben kunnen meeleven. Sterkte met het acclimatiseren en wat is het eigenlijk snel gegaan!!
  3. Hanneke en Peter:
    11 september 2013
    Blijf maar lang en intens genieten van je prachtige ervaring!
  4. Ria van Dam:
    11 september 2013
    Schouderkloppen, heel heeel trots op je, zo'n goeie reis, vast heel goed gemanaged etc, Die reis heb je binnen en wij genoten mee van je verhalen en foto's. Dankje Mo, succes met acclimatiseren in je comfortzone, maar ik spreek uit ervaring na 1x 3mnd weg(kibboets), dat is binnen een week gebeurd, en is er niks veranderd met toen je net wegging, groetjes, tot gauw.
  5. Cynthia:
    12 september 2013
    Welcome back! Ik heb genoten van je verhalen en foto's. Ze maakten mij nieuwsgierig (Australië) en maakten een soort van heimwee (KL) bij mij los. In ieder geval mijn complimenten voor de manier waarop je deze reis tot een succesvolle onderneming hebt gemaakt. Denk aan alle kwaliteiten die daarvoor nodig zijn..
    Ik hoop dat je nog lang zal teren op de ervaringen en vooral het warme (weer)zien van je famile.
    Dank je wel voor het meegenieten.
    We spreken elkaar gauw,

Liefs,

Cynthia.
  6. Diana:
    13 september 2013
    WELCOME HOME !!!!! You have already bought cheese, that is good you have your priorities right Moos.....tot ziens xx