Daintree

26 augustus 2013 - Daintree, Australië

Even korte update van weer een mooie excursie. Geweldig genoten van Daintree, het tropische regenwoud wat nog ouder is de dan de Amazone heb ik mij laten vertellen. Grote oeroude bomen gezien.

Boottochtje gemaakt en zowaar twee krokodillen gezien. Het waren nog kleintjes. Weer mooie foto's gemaakt. Goed gezelschap met een leuk Nederlands gezin in de groep. Dat maakt het allemaal net weer even anders....

Morgen om 10.00 vliegen richting Brisbane

1. Helen:
    26 augustus 2013
    Glad you saw crocodiles. Nice to have some Dutchies with you.
  2. Carla:
    moos , wat geweldig ...landgenoten tussen de krokodillen......hahaha
  3. Susan van Veen:
    Hoi Monique,

Wat geweldig! Wat een mooie foto's. Ik ben jaloers ;). Geniet er maar dubbel van!
  4. Ria van Dam:
    26 augustus 2013
    We moeten wel iets gezelligs te kletsen hebben hè Mo, en dan liefst in onze moederstaal. 't Heeft iets vertrouwds en eigens toch, op naar Brisbane en Cairnes, wij horen en zien weer. Prachtig en leuk voor de steeds jaloerser wordende thuisblijvers. Goeie vlucht!