Fraser Hill

8 september 2013

Dit weekend zijn Joep, Floris en ik richting Fraser Hill gegaan en hebben daar ook overnacht. Het is ongeveer een uurtje of twee rijden. Prachtig gebied met mooie tracks om te lopen door de jungle wat wij dan ook hebben gedaan. Het was bijzonder om te doen tot het moment dat we in aanraking kwamen met bloedzuigers. Fraser Hill is een zogenaamd hill station dat door de Engelsen is gesticht ten tijde van de tin-winningen en waar zij op adem kwamen. De scones ontbraken ook niet tijdens dit weekend. Het is daar heerlijk koel, óók erg prettig dus voor Europeanen. Op de terugweg zijn we nog even een Hindoe tempel binnengestapt , wilden nog even zwemmen maar dat kwam er niet meer van want het begon te gieten. Het regenseizoen is net begonnen. Morgen maar even in de herkansing. We gaan zeker ook nog wel even KL in maar door de hitte kan je hier onmogelijk  een hele dag door een stad sjouwen.

1. Carla:
    Hoi Moos,

wat maak je toch een bijzondere dingen mee, volgens mij kan je als je thuis bent er een boek over schrijven! geniet er van maar volgens mij lukt je dat aardig!
  2. Ria van Dam:
    8 september 2013
    Mooie belevenissen weer vastgelegd op prachtige foto's. Je broer en neefje goeie sparringpartners!? Herinnering blijft voor altijd, koesteren!
  3. Cynthia:
    8 september 2013
    Aha: Moos & leeches! Wat zou ik dat graag gezien hebben. Hoe hoog gesprongen en hoe hard gegild Moos?
  4. Helen:
    8 september 2013
    Love tropical jungles. Love the rain, the mud, the trees, the moss, love it all. Enjoy!