Petronas Towers

9 september 2013 - Kuala Lumpur, Maleisië

Vandaag had Joep een vrije dag genomen en was hij mijn private tour guide. Prettig om zo overal naartoe te worden gebracht en van alles te horen over deze immense city. Maar eerst lekker gezwommen en ik heb weer eens kunnen fietsen.( hometrainer). We hebben vanaf de KL Tower de Petronas Towers kunnen bewonderen. Hadden geluk want er was goed zicht! KL Tower is zeg maar de Euromast van Maleisië. Toen we beneden waren, begon het te regenen. Vanavond uit eten geweest en Indiaas gegeten.

Nog een dagje en dan zit mijn heerlijke vakantie er toch écht op.

Liefs Asian Aussie Moosie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria van Dam:
    9 september 2013
    Go Mo(en Patrice natuurlijk) wat zie je er goed uit, vakantie kleur en wangetjes, wat zal het je hier weer (een beetje) tegenvallen. De foto's komen me bekend voor, leuk zo weer. Patrice, Leila en Floris de hartelijke groetjes, en ik wens je een hele goeie reis back to little Holland Haarlem.
  2. Helen:
    10 september 2013
    The photos are lovely. I have enjoyed your holiday very much and I am happy to have been a part of it. Say hello to Patrice for me.
  3. Vivienne:
    10 september 2013
    Wouw Moos, wat is het toch een geweldige reis zeg! Geniet nog even en voor straks een hele goede reis terug!
  4. Diana:
    11 september 2013
    Over so soon .... but what a holiday you have had, great memories Moos. Keep in touch my wonderful dutch cousin, love from Diana xx