Kangoeroes

4 augustus 2013 - Melbourne, Australië

Vandaag eerst naar het vliegveld geweest om samen met Helen Patrice, Laila en Floris af te zetten. Zij zijn weer veilig in KL aangekomen. Toen paar uurtjes geslapen want ik was vannacht klaar wakker.

Vanmiddag met Helen lekker gelopen en deze jongens kunnen bewonderen. De nicht van tante Ada blijkt om de hoek te wonen hier dus we zijn ook daar nog even geweest.

Het is hier al stil in huis want morgen moet er gewoon worden gewerkt en naar school worden gegaan.

Nog bedankt voor jullie gezellige reacties

Liefs van Aussie Moos

1. Hans:
    4 augustus 2013
    Ha die Moos,

Wat leuk om je belevenissen zo te kunnen volgen. Zeker wel bijzonder om je broer daar te treffen en "nieuwe familie" te ontdekken. Het was hier vandaag weer warm en we zijn naar het strand geweest. Morgen mag Hans weer aan het werk. Ik heb nog een weekje vrij. Leuk die kangeroes!

Groet en liefs,

Henrika en Hans
  2. Martijntje:
    4 augustus 2013
    Dit is toch geweldig Moos! Je eerste live kangaroos...Leuk hoor. En nu wacht ik op die lieve koalabeertjes ;-) Veel plezier! Wij werken hier wel gewoon door hoor ;-) Nee zonder dolle, het is je ontzettend gegund!
  3. Ria van Dam:
    5 augustus 2013
    Wat een mooie prikkels hè Mo(zus), maar wel veel, vooral als je 24 uur wakker bent. Maar ze zijn de moeite zeker waard en de rest van je leven een geweldig album in je hoofd. Rose heeft hier 3 geweldige dagen in Amsterdam beleefd, maar die legt haar hoofd neer en slaapt heerlijk. Nu ook nog en ik start mijn werkdag heel rustig bij prachtig mooi "warm weer".Greetings all the nice family en goeie reis verder!