Op naar Ayers Rock ( Uluru )

18 augustus 2013 - Sydney, Australië

Morgen word ik al om 6.15 opgehaald door een shuttle bus en met een uurtje of drie zit ik dan middel in Australië in Alice Springs. Dinsdag begint de trip naar de outback zoals dat hier wordt genoemd en slaap ik twee nachten in een tent. Geen wifi dus ik zit even onder de radar populair gezegd. Misschien morgen nog wel even gelegenheid tot mailen en anders wordt het niet eerder dan vrijdag als ik naar mijn fijne resort in Cairns ga...

Vandaag beetje rustig aangedaan na het vele lopen van gister bij Bondi beach. Ze zijn hier dol op heuveltjes en trappen, mijn hemel! Moet nodig een eind fietsen maar dat zal er voorlopig wel niet van gaan komen.

Ik heb een goede indruk van Sydney gekregen en was gek van Opera House en die prachtige Sydney Harbour bridge maar ook van Darling Harbour waar ik gisteravond nog even heb genoten van het vuurwerk. Dat brengt duizenden mensen op de been rondom die haven en alles eet, drinkt en loopt.... De bus terug naar hotel leut wat op zich wachten maar uiteindelijk weer fijn thuisgekomen. Ik zat in een hotel om de hoek bij de marineschepen.

Bedankt voor alle reacties en tot volgende update

Liefs Aussie Moosie

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Martijntje:
    18 augustus 2013
    Mooie foto's Moos! En Bondi Beach ziet er prachtig uit. Toch van die tv-serie over de Lifeguard met al die gespierde heren :-) En dan nu de outback. Lijkt me schitterend! Veel plezier!
  2. Carla:
    18 augustus 2013
    Moos, geweldig al je fotos/verhalen en nu op naar outback! weer een enorme belevenis zal het worden.have a good time in the outback!!
  3. Ria van Dam:
    18 augustus 2013
    Heb je al gezwommen Mo(zus), zie veel water en zon maar de temp. Zal twijfelachtig zijn denk ik. Dacht even, was ik maar mee gegaan, maar ja, dat is nu te laat. Laat me genieten van je verhalen en foto's. Succes!
  4. EefkeMallon:
    18 augustus 2013
    Hoi Moos, have fun. Dat zal wel even wennen worden, van al dat water naar al dat zand. Zag dat op de satelliet foto. Ze hebben er iig een McDonald's en daar is altijd wifi.....
    Gr E&E
  5. Hans:
    18 augustus 2013
    Slaap lekker! Ik ben benieuwd hoe je de tent gaat ervaren!
    Lekker genieten van alles wat er op je pad komt.
    xx
  6. Helen:
    19 augustus 2013
    Lovely photos of your stay in Sydney. It is a special treat to follow you. I can't wait for your reaction to Uluru. We are all well in cold, wintry Melbourne.
  7. Roy van Rees:
    19 augustus 2013
    Mooi hoor, genieten vast en zeker!! Mooi land en mooie mensen (heb ik van twee andere reizigers)! Veel plezier nog!!