Blue Mountains

15 augustus 2013 - Sydney, Australië

Vandaag stond een excursie naar de Blue Mountains op het programma. Vroeg op want om 7.30 vertrokken we al. Verzamelpunt was ergens hier in de buurt bij één van de velen YHA's. Ik had mij niet gerealiseerd dat er zoveel treden moesten worden afgedaald en ook weer omhoog gegaan om de waterval te zien. Je kan nog uren verder lopen in dit gebied maar dat hebben we niet gedaan. Na de picknick doorgereden naar the  three sisters en toen met de kabelbaan weer omhoog. Om een uurtje of 19.45 weer terug. De tourleader Smokey was écht zo'n ruig Outback figuur. Hij wist wel veel te vertellen over het gebied en over de gebruiken van de Aboriginals.

Morgen verkas ik voor 3 nachten naar ander hotel in Sydney, watt in een andere buurt ligt ( nabij Kings Cross).

1. Cynthia:
    15 augustus 2013
    Hey Moos,

Wat een prachtige foto's. Om er stil van te worden, erg indrukwekkend. Zie ik het goed? Verbrand? Of zijn het blosjes van excitement? Hoe dan ook, je ziet er lekker ontspannen uit. Ziet er goed uit met het fietsje. En dan weer verkassen. No dull moments he?
    Take care.
  2. Ria van Dam:
    16 augustus 2013
    Hai Mo(zus), blij je te horen en te zien op die prachtige foto's. Zo te zien ook best lekker weer hè, Ben je alleen in Sidney, whauwww, geweldig,,trots, zo'n grote stad in je eentje, trots, super dat je dit doet, zo zie je nog eens wat van die hele grote wereld. Wie weet volgt er meer, maar eerst dit. Nog kennis bezoek ergens toch? We horen en zien weer, leuk, succes verder hoor!
  3. Thera:
    Ha die Dammetje,

Nou het is gelukt hoor, ik ben op je weblog terecht gekomen, eindelijk, hihi.
    Het ziet er allemaal helemaal super uit!!! Ik ben wel een beetje jaloers hoor maar ik ben blij voor je dat je daar zit. Zoals gezegd, blijf genieten!!!!
    Heel veel liefs van ons uit Haarlem,
    TheraXXX
  4. Simone de Meij:
    16 augustus 2013
    Wat gaaf allemaal Moos! Ik dacht even, waarom schrijft ze zo weinig op haar blog? Maar nu bleek ik me niet aangemeld te hebben voor je nieuwe blog. Gelukkig ben ik nu weer helemaal bij! Veel plezier verder!!
  5. Erzzz:
    16 augustus 2013
    Moosje!! Alweer prachtige foto's..!
    Goed dat je lekker aan het rondwapperen bent daar, vergeet je nooit meer