Ocean Road

7 augustus 2013

Gister 6 aug ben ik met Warren de man van mijn nicht een stuk de The Great Ocean road gaan rijden richting de 12 Apostles maar dat was iets verder dan we dachten en zodoende zijn we in Apollo Bay weer terug naar huis gereden ( 4 uur ) maar desalniettemin een heerlijke dag gehad en mijn knieën vonden dat ook wel even fijn.

Vandaag gefietst langs de baai in Melbourne met Helen en van een prachtig uitzicht genoten op de Eureka Tower. Morgen nachtje logeren bij mijn tante en oom en de dag daarna bij mijn andere nicht en haar gezin.

Zoals jullie kunnen zien op de foto 's heb ik hier in één woord     FANTASTIC

1. Ers:
    7 augustus 2013
    Moosje...prachtige foto's! Melbourne is een prettige stad he? Nog bij het tennisstadion geweest?
    En de Great Ocean Road.. Really great!
    Geniet lekker. Doen wij ook, alhoewel vandaag regen op de camping. Maar ja, lekker luieren, boekje, wijntje.
    Liefs
    Ers
  2. Ria van Dam:
    7 augustus 2013
    Prachtig Mo(zus), ik voel via je verhalen en foto's helemaal de sfeer en familieband, de afstand verandert hier dus niets aan, alleen je moet het even overbruggen maar dan heb je ook wat!!! Houwe zo voorlopig Mo.
  3. EefkeMallon:
    9 augustus 2013
    Hi Moos, ziet er gaaf uit. Waar ben je nu zo ongeveer, kan ik even op de kaart zoeken. Have fun, van ons beiden. X
  4. Marjo:
    11 augustus 2013
    Ha die Moos, hoe is de wereld daar op z'n kop? Zo te zien, zie je en beleef je daar leuke dingen. Volgens mij ben je al een Aussie. Wij zijn net terug van vakantie en gisteren is Thera getrouwd!! Leuk om zo contact te hebben met de andere kant van deze aardkloot! Have fun and enjoy !
  5. Geraldine:
    11 augustus 2013
    Ha Moos, Hoe gaat het ? Iedereen vraagt al of je al een aussie bent, maar je hebt nog geen antwoord gegeven, hoe voel je zo in het grote Australië. In Haarlem gaat gewoon alles door, hier mis je geen spannende dingen, dus genieten zoveel het kan.
    Groeten van ons allemaal
  6. Suus:
    12 augustus 2013
    Jeetje Moos wat een mooie verhalen en foto's. Ik ben erg jaloers en was zo met je mee gegaan.

Te gaaf en wat een avonturen..
    Geniet en ik hou je verhalen in de gaten

Liefs van je nichtje in Nederland
    en Jeroen, Merijn en Aafke natuurlijk

xxx
  7. Karin:
    12 augustus 2013
    Hoi Monique, de Mokummers zijn weer in het land. Berlijn-city was fantastisch, een heerlijke stad, heel relaxt en een prettige sfeer. Komt ook omdat er veel groen in de stad is en...het was prachtig zonnig weer; dus veel terrasjes...je kent het wel. We hebben veel gelopen en ook vaak de S en de U Bahn genomen.... ook de meiden hebben genoten. De Wannsee was indrukwekkend en de tijd ging veel te snel.
    Maar jouw verhalen en foto's zijn ook zeer indrukwekkend. wat een ervaringen zeg....het spat van mijn scherm af en dan zo'n skippy, daar krijg ik een brok herinnering van in mijn keel.
    Erg leuk om jou zo te zien met familie, strand, fiets, stad en dan te bedenken dat het zoooo ver weg is.... Nogmaals een hele fijne tijd, een dikke kus van karin en de Mokummers.
  8. Diana:
    13 augustus 2013
    Great photos Moos - keep them coming....I think you are very impressed with Sydney am I right? Gorgeous city isn't it? Keep enjoying your adventure, I know it's not the same as staying with your family here in Melbourne (hee hee) but just make the most of it.
    Love from ME!!
    xx