Brisbane

27 augustus 2013 - Brisbane, Australië

Vandaag om 10.10 in het vliegtuig richting Brisbane waar ik na een vlucht van 2 uur werd opgehaald door Eleanor. Niets veranderd, beetje ouder geworden. Zij wonen een héél eind buiten Brisbane ( ruim een uur rijden) en hebben een tomatenkwekerij en wonen naast hun bedrijf.

Vanmiddag heb ik al op de tractor gezeten en morgen ga ik tomaten verkopen op de markt. Ik wil nog naar Fraser Island toe en hoop ook mijn neef Robin nog te gaan ontmoeten die hier voor Australische begrippen om de hoek woont. ( lees uur rijden).

Richard & Eleanor hebben 3 jongens, 2 honden en 1 kat en een hoop kippen. Het is weer een totaal andere omgeving en woning dan bij Helen & Warren. Zo krijg ik wel alle kanten de verschillende gezinnen / leefwijze mee. Ik laat het allemaal lekker op mij afkomen....

Ga nu zo langzamerhand mijn mandje opzoeken want morgen is het al vroeg dag in huize MacDonald.

Liefs Aussie Moosie

1. Vivienne:
    27 augustus 2013
    Klinkt weer helemaal goed, truste Moos!
  2. Helen:
    27 augustus 2013
    You are really getting a good idea of Australia. Everywhere is different. I can imagine you on the tractor! And I can already see the shoppers buying tomatoes from you!! Enjoy it all Moos!
  3. Carla:
    27 augustus 2013
    Moos, wat ben ik blij dat ik je berichten eindelijk kan lezen en wat een super gave foto's! Volgens mij ga jij heel veel tomaten verkopen, ik zie je al helemaal staan daar. Geniet ervan!
  4. Diana:
    28 augustus 2013
    Uluru, Palm Cove, Great Barrier Reef, Daintree and now Brisbane .... you really are covering a lot of kilometres there Moos. Enjoy your time in Brissie with your friends and 3 boys, dogs, cats, chooks...real farm life. xx
  5. Martijntje:
    28 augustus 2013
    Haidihoooo Moos, ik wil graag tomaten bestellen. Zijn het van die heerlijke zoete en sappige? Succes met de verkoop! Ik zie je al helemaal staan bij zo'n kraam en dan maar brullen in het Engels: "Tomatoes for sale, very very nice tomatoes!" Geniet daar nog even van het buitenleven!
  6. Ers:
    28 augustus 2013
    Carla, las net eerst het verslag van de tomatenmarkt (ik lees alles in omgekeerde volgorde)
    Dat had je dus helemaal goed ingeschat
  7. Hanneke en Peter:
    29 augustus 2013
    Ha Monique, we ontvingen al je verhalen zojuist via Hans en Hanneke. is het een idee om ze ons voortaan zelf toe te sturen?
    je bent nu dus in de buurt van Robin ....?