update vanaf Tomato farm

28 augustus 2013 - Brisbane, Australië

Vandaag lekker dagje meegedraaid in huize McDonald en op de markt hun tomaten verkocht. Ik werd zomaar 3 uurtjes alleen gelaten en had het goed naar mijn zin. Had genoeg aanspraak ( komt vast door mijn Nederlandse accent en mijn Melbourne tshirt). Toen Richard mij weer af kwam lossen ben ik zelf nog even een uurtje over de markt gaan struinen. Verder heeft Richard de excursie naar Fraser Island geregeld voor komende vrijdag & zaterdag. Ik verblijf dan weer een nachtje in hotel. Weer op de tractor gezeten en nu doet iedereen even zijn eigen ding. Eleanor volgt haar favoriete serie op tv, jongens huiswerk en Richard haalt hun oudste zoon op van station. Helemaal goed zo dus en moet kunnen! Morgen trekt Eleanor een dagje met mij op en laat mij even wat van de omgeving zien. Past allemaal in het drukke gezinsleven & eigen bedrijf. Super gastvrij!

1. Simone de Meij:
    28 augustus 2013
    Leuk! Kom je nog wel terug? Of ga je ook in de tomatenhandel?
  2. Clemens:
    Hoi Monique

Heb je het naar je zin in Australië. Leuk he de familie te zien.
    En natuurlijk het prachtige land de natuur en de dieren.
    Kilometers geen tankstation en dan een soort van verlaten stadje. Monique nog heel veel plezier en geniet er van groeten aan allen van Clemens
  3. Ria van Dam:
    28 augustus 2013
    Krijg steeds meer een(mijn) kibboets gevoel terug Mo, heerlijk toch, tractor, tomaten, wilde dieren, (vreemde) mensen om je heen, maar gelukkig zijn wij net een kameleon, passen ons snel aan en voelen ons gauw thuis. Mooie dagen nog hoor, besef wel, het schiet op je aussie avontuur, dus pluk elk uur!
  4. Helen:
    28 augustus 2013
    Look at you on the tractor! You are so happy. It's nice to be with friends hey? I'm so glad you are enjoying yourself. I love reading all the other comments. It brings us all closer. Helen.