Dagje met Eleanor

29 augustus 2013 - Doonan, Australië

Vandaag dagje met Eleanor opgetrokken en hier in de buurt rondgereden. Lekker koffie met gebak genomen en vanmiddag heerlijk kaasjes & yoghurt gekocht. Jongens opgehaald van het school en meer van dit soort zaken die in ieder gezin aan de orde van de dag zijn. Gewoon een relaxt dagje in huize McDonald dus.

Morgenochtend héél vroeg op want om 6.30 vertrek ik richting Fraser Island ( het grootste zandeiland in de wereld). Ik verblijf dan ook nog een nachtje in een hotel op het eiland om zoveel mogelijk te kunnen zien.

Jullie horen weer snel wat van Aussie Moosie

1. Hanneke en Peter:
    29 augustus 2013
    Wat grappig, hoe krijg jij het voor elkaar om in Australie lekkere kaasjes te vinden? het is ons nooit gelukt.
    Je maakt nu dus echt het gezinsleven in Australie mee.
    en je hebt het vast niet zo warm als wij het altijd hadden als we er, altijd, in de zomer waren ...
  2. Moos:
    29 augustus 2013
    Nee in de zomer van Australië zal je mij hier niet zien. Veels te warm. Dan sta ik liever op de latten...
  3. Martijntje:
    29 augustus 2013
    Zit te googelen maar wat lijkt me dat Fraser Island ook schitterend zeg! Je ziet de mooiste dingen van Australië. Erg gaaf hoor! Maak je wel honderden foto's van de prachtige natuur daar?!!!
  4. Helen:
    29 augustus 2013
    You are going to love Fraser Island. Great idea to have a night there. The McDonalds sound wonderful. You never know, I may meet them one day! Enjoy!!
  5. Toos:
    29 augustus 2013
    Heb er net veel over gelezen en de foto's gezien, gewedig! En jij gaat dit nu ECHT zien.
    Wens je weer een geweldige tijd.
  6. Ria van Dam:
    29 augustus 2013
    Hebben ze daar wel lekkere gebak Mo en zelfs Mc Donalds? Is dat effe boffen, want dat vinden wij lekker. Ben benieuwd op het zandeiland, wat en hoe daar? Ga vast kijken op Wikipedia, de rest zie ik via jou, mooie dag(en)..!