Palm Cove

24 augustus 2013 - Palm Cove, Australië

Gisteravond aangekomen in Palm Cove, een fijn beach resort, een half uurtje rijden vanaf Cairns. Prima kamer met fijn zwembad en de zee aan de overkant van de weg. Het waait best wel maar voor een Hollander is het prima vertoeven. Ik maak er een relaxdagje van. Morgen naar great barrier reef en de dag daarna naar Daintree National Park.  Dinsdag mijn laatste binnenlandse vlucht naar Brisbane waar ik nog 9 nachten bij Richard & Eleanor zal verblijven en mijn neef Robin ga opzoeken. Heb beperkt wifi maar na dinsdag staan alle loketten weer wagenwijd open hoor.

liefs Aussie Moosie

1. Helen:
    I'm so jealous!!! I've never been to the GBR. Enjoy!!!!! Relax!!!!! ☀
  2. Carla:
    24 augustus 2013
    geweldig!!! Fijne strand/relax day ! duinpiepertje.
  3. Patrice (Joep):
    24 augustus 2013
    Goed gedaan! Goeie foto's!
  4. Vivienne:
    Ik kom eraan!
  5. Ria van Dam:
    24 augustus 2013
    Go Mo, wat geweldig, heerlijk, mooi en alles meer, ook dat weer toch! Mooie foto's voor ons en ter herinnering. Je verhalen straks worden uitbundig denk ik en brengen ons in de verleiding. Voor Roy zeker, nu Bruce een mini-tour in Australië doet vanaf 7 februari. Maar eerst NY, Rory en Anika omarmen en meenemen, fantastisch vooruitzicht, groetjes, veel plezier met je kennissen en fam.
  6. Cynthia:
    24 augustus 2013
    Hardly ever lost for words. Seeing these pics, I am. Only WOW comes to mind.